Friday, November 17, 2006

UNA DE NOODLES

Si algu coneix un bon restaurant x sam neua o la provincia de hua pan, que siusplau ens envii la referencia, amb urgencia. Si aquesta informacio tardes mes d'una setmana en arribar hi ha el risc que ens haguem convertit en noodles (podriem seguir sent amics, sempre q ens prometeu q no ens clavareu queixalada, pero no seria el mateix). Si l'especialitat del restaurant que coneixeu fos l'arros, tampoc no caldria q ens avisessiu ( a menys q tinguin la recepta de la paella de la iaia). Be, x aqui el tema internet esta complicat (i us preguntareu en aquest cas perque no aprofitem aquesta ocasio x explicar alguna cosa mes interessant. I tindreu tota la rao). Nomes comunicar que tot segueix vent en popa... Fins la propera!

1 Comments:

At 1:35 PM, Blogger eldesero said...

Hola!
Des d'altair em van donar la vostra adreça, doncs estaré uns dies per aquestes terres, si voleu ús puc portar una mica de menjar català per que vec que el trobeu a faltar, és per trencar amb la serietat.
Em podrieu dir quatre coses per visitar per Laos o si fins i tot voleu quedar i xerrar una mica, a mi em farà falta, quasi no tinc idea d'anglès, per tant no em podré comunicar gaire, ho aixo em penso.
Bé retornant a la materia. Arribo a Bangkok el 21 i el 25 surto cap a Chang Mai a fer una mica de senderisme i d'aqui cap a Laos per seguir cap a Cambodja, en total 2 mesets.
També m'he creat un bloc "cat.bloctum.com/eldesero" on contaré les cosetes que em passin.
Bé, estaria encantat si em poguessiu donar un cop de á.
Vinga fins aviat i ànims.

 

Post a Comment

<< Home